Perfekcyjny marketer

Jak zostać skutecznym marketerem? Jak zdobywać nowych klientów? Jak efektywnie sprzedawać towary i usługi? Jakiego języka, słów kluczy używać – by jasno komunikować się z obecnymi i przyszłymi klientami. Tego dowiedzą się uczestnicy tego szkolenia.

To szkolenie adresowane jest do osób zawodowo zajmujących się marketingiem oraz do marketerów i handlowców.

Perfect Marketer to tytuł, o którym marzy każdy, kto zajmuje się marketingiem. Dla Ciebie jest on na wyciągnięcie ręki. Uczestnik pozna zasady, jakimi kieruje się idealny marketer.

 

Cele szkolenia:

- podniesienie poziomu wiedzy z zakresu psychologii społecznej i psychologii sprzedaży,
- podniesienie poziomu kompetencji z zakresu psychologii marketingu,
- podniesienie poziomu kompetencji z zakresu planowania rozwoju i zdobywania nowych rynków,
- nabycie kompetencji w zakresie konstruowania strategii komunikacji marki w oparciu o nowoczesne techniki komunikacji,
- nabycie kompetencji w zakresie budowy i dostosowania planu marketingowego oraz sprzedażowego do zmieniającego się otoczenia konkurencji i wymagań klientów.

 
 

Jak prowadzić rozmowę by osiągnąć cel? W jakich momentach być sceptycznym? Na te i wiele innych podstawowych pytań odpowiemy sobie na spotkaniu. Po szkleniu uczestnik będzie potrafił zbudować w sposób łatwy strategię komunikacji, będzie rozumiał jak zbudować swoją markę w oparciu o design i copy. Ponadto będzie potrafił łatwo opowiadać o swojej marce z wykorzystaniem jej strategicznych przewag.

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma certyfikat udziału w szkoleniu, o ile uczestniczyć będzie w co najmniej 80% godzin szkolenia.

Poznaj sylwetkę głównego prowadzącego: Tomasz Madejski

 


 

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego zorganizowanego na potrzeby konkretnego podmiotu. Na szkolenia tego typu pracownicy delegowani są przed kadrę kierowniczą, zarząd lub właściciela. Miejsce szkolenia uzgadniamy wraz z Klientem. 

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej  dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników. Praca na realnych sytuacjach związanych z obszarem merytorycznym szkolenia.