Nextday Touchpoint Communication - View CaseStudy - logo menu
Virtu

.

.

Wcześniejsze działania marketingowe Nextday Touchpoint Communication dla firmy Virtu szerzej opisane zostały w Case study „Przepis na skuteczny rebranding”. Zmiana całościowej strategii firmy, materiałów wizerunkowych oraz opakowań wszystkich produktów stanowiła przygotowanie do przeprowadzenia pierwszej kampanii reklamowej

 

CELE:


1. Budowa rozpoznawalności marki Virtu

2. Zwiększenie sprzedaży dań gotowych Virtu

 


KONKURS OPARTY NA MECHANIZMIE „KUPUJ&WYGRYWAJ”


Opakowania wszystkich dań gotowych Virtu, jakie zostały wprowadzone do sprzedaży w październiku, zostały oznaczone specjalnym stickerem, który informował konsumentów o konkursie sms-owym. Zadaniem uczestników było w sposób pomysłowy i kreatywny dokończyć konkursowe zdanie: „Virtu ułatwia życie, bo…”. Każda z osób, która zakupiła dwa promocyjne dania Virtu i zachowała paragon, mogła wziąć udział w zabawie i przesłać swoje propozycje hasła. Główną nagrodą był skuter Vespa 50 2T w kolorze Giallo Positano. Dodatkowymi nagrodami było dziesięć blenderów marki Bosch.

 

 

Virtu - sticker



WYDARZENIA SPECJALNE


Wydarzenia specjalne stanowiły dodatkowe wsparcie kampanii sprzedażowej Virtu. Ich idea oparta została na eventach przeprowadzanych w pięciu miastach w Polsce, w których prowadzona była również kampania outdoorowa: Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie oraz w Gdańsku.

Pozwoliło to zbudować zasięg konkursu produktowego na fanpage firmy Virtu w serwisie Facebook, a także poinformować o nim napotkanych przechodniów.

 

Wydarzenia specjalne odbywały się przy udziale Marcina Wojciecha, artysty kabaretowego, który zawodowo, wspólnie z Mariuszem Kałamagą (Łowcy.B) i Robertem Korólczykiem (Kabaret Młodych Panów) tworzy grupę „Poliż Stand-up”, a także aktywnie działa na polskiej scenie kabaretowej. Zachęcał on napotkane osoby do zrobienia sobie zabawnego zdjęcia z charakterystyczną maskotką Virtu – Szybkim Pierogiem.

 

Każda napotkana osoba otrzymała od animatora promocyjną paczkę pierogów Virtu, a także ulotkę z informacją o konkursie, na której znajdował się również adres fanpage VIRTUozi smaku – miejsca, gdzie publikowane były fotki z eventów. Darmowe, promocyjne opakowania pierogów Virtu okazały się doskonałą zachętą do wspólnej zabawy z "Szybkim Pierogiem, a także zrobienia sobie z nim zabawnych zdjęć.

Virtu - szybki pieróg


FACEBOOK


Wydarzenia specjalne podsumowaliśmy w kolejnych filmikach, wrzucanych na fanpage VIRTUozi smaku:

 

 

Szybki Pieróg w Krakowie


 

 

Virtu is also happy!


 

 


Poradnik Virtu cz. 1: Niezawodne metody ułatwiania życia


 



Poradnik Virtu cz.2: Nigdy się nie poddawaj!


 

 

Szybki Pieróg Virtu prezentuje: uliczne ćwiczenia poprawiające humor!


 

 


Kampania reklamowa pozwoliła na zdobycie 1246 nowych fanów, a także dotarcie z przekazem reklamowym na Facebooku do ponad 600 tys. osób.

 


Materiały wizerunkowe:


Virtu - outdoor


Virtu - ulotka

Virtu

Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl

Aleksandra Pinoczek
ACCOUNT DIRECTOR
536 770 670
a.pinoczek@nextday.pl

Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413

Aleksandra Pinoczek
MOBILE: 536 770 670

Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu:

Kontakt
Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl

Aleksandra Pinoczek
ACCOUNT DIRECTOR
536 770 670
a.pinoczek@nextday.pl

Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413

Aleksandra Pinoczek
MOBILE: 536 770 670

Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu: