Nextday Touchpoint Communication - View CaseStudy - logo menu
EUROCOLOR

BETTER+ - MARKETING WYSTAWIENNICZY NA TARGACH MADE EXPO


KLIENT

„better+” to całościowa koncepcja marketingu wystawienniczego, przygotowana na MADE expo 2015 w Mediolanie – jedne z najważniejszych targów budowlanych w Europie. To kolejny, autorski pomysł Nextday Touchpoint Communication, przygotowany dla firmy Eurocolor w ramach 5-letniej współpracy. Wcześniej, również w przypadku targów branżowych zrealizowaliśmy wspólnie m.in. wyjątkową kampanię „Konkurencja pada na deski”, o której przeczytać można w naszym wcześniejszym case study.

Eurocolor to dziś jeden z liderów w kategorii producentów okien, drzwi i innych towarów uzupełniających stolarkę okienno-drzwiową. Firma dysponuje największym wyborem okien w kategorii premium. Jako jedyna posiada w swojej ofercie trzy systemy profili PVC i dwa systemy profili aluminiowych. Eurocolor podejmuje współpracę z ponad 500 partnerami biznesowymi w Polsce i za granicą.

 

 

CELE

Targi jako special events mogą spełniać wiele celów. Nadrzędnymi w odniesieniu do opisywanego przypadku były:

- budowa nowej kampanii marketingowej, przygotowanej na targi MADE expo 2015 w Mediolanie;

- prezentacja produktów firmy oraz jej zalet;

- pozycjonowanie firmy jako producenta, który swoim klientom może dać zdecydowanie więcej niż inni;

- skuteczny event marketing;

- nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych;

- poznanie opinii i postaw swoich klientów.



TARGI MADE EXPO

Targi MADE expo to miejsce spotkań najlepszych producentów, architektów, dystrybutorów, działających w branży budowlanej. Ponad 208 tysięcy gości , 65 tysięcy metrów kwadratowych netto sprzedanej powierzchni wystawienniczej, więcej niż 1100 spotkań B2B, blisko 1500 wystawców (w tym 279 z zagranicy) – tak podsumować można wydarzenie, które w tym roku odbywało się od 18 do 21 marca.






CAŁOŚCIOWA KONCEPCJA MARKETINGOWA

Przygotowana specjalnie na targi MADE expo całościowa koncepcja marketingowa pozwoliła firmie Eurocolor zaprezentować się jako producent okien z wyraźną, skuteczną i w pełni uzasadnioną obietnicą marki.

 

 

STOISKO TARGOWE

Do zadań Nextday Touchpoint Communication należało stworzenie projektu i wykonanie stoiska wystawienniczego. Stoisko targowe wyróżniało się nowoczesnym designem, zwracającą uwagę kolorystyką, a także metodami przekazu wykorzystującymi dźwięk i obraz.

 

 

KOMPLET MATERIAŁÓW WIZERUNKOWYCH

Agencja Nextday Touchpoint Communication zaprojektowała również komplet materiałów wizerunkowych, dedykowanych obecności na targach. W koncepcję „better+” wpisały się między innymi ulotki oraz reklamowe boksy o charakterystycznej, firmowej kolorystyce. 

 

 



AUTORSKI FILM REKLAMOWY

Agencja przygotowała profesjonalny film reklamowy, prezentujący przewagi wynikające ze współpracy z firmą Eurocolor. Materiał był wielokrotnie wyświetlany na targach - wszyscy, którzy odwiedzili stoisko firmy Eurocolor, mogli się z nim zapoznać.

 


 

 

LANDING PAGE

Agencja zaprojektowała i wdrożyła landing page www.betterplus.eu, dedykowany klientom działającym na rynku włoskim. Do landing page przekierowywał button umieszczony w newsletterach. Zadaniem Nextday Touchpoint Communication było również przygotowanie kompletu projektów internetowych, w tym bannerów i pop-upów.

 

 


EFEKTY

Udział firmy Eurocolor w targach MADE expo w Mediolanie okazał się bardzo dużym sukcesem. We Włoszech zaprezentowała ona kreatywną i spójną koncepcję „better+”.

Dzięki koncepcji obejmującej zaprojektowanie stoiska targowego i wykorzystanie skutecznych narzędzi firma mogła zaprezentować swoje produkty i ich zalety.

„better+” pozwoliła pozycjonować się firmie jako producentowi, który swoim klientom oferuje zdecydowanie więcej niż inne przedsiębiorstwa.

Zastosowano skuteczny event marketing.

Firma nawiązała wartościowe kontakty biznesowe. Przedstawiciele przedsiębiorstwa nawiązali relacje z blisko 250 dilerami.

Targi okazały się skutecznym sposobem komunikacji z klientami. Dzięki nawiązaniu relacji z klientami podczas eventu przedstawiciele firmy poznali opinie i postawy swoich obecnych i potencjalnych klientów.

 

 

Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl

Aleksandra Pinoczek
ACCOUNT DIRECTOR
536 770 670
a.pinoczek@nextday.pl

Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413

Aleksandra Pinoczek
MOBILE: 536 770 670

Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu:

Kontakt
Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl

Aleksandra Pinoczek
ACCOUNT DIRECTOR
536 770 670
a.pinoczek@nextday.pl

Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413

Aleksandra Pinoczek
MOBILE: 536 770 670

Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu: